Verinka - Verity Bohemia Alké

13.03.2018

Plemeno: Border kolie
Datum narození: 7.5.2006 - 29.4.2017
Matka: Liz Bohemia Alké
Otec: Ted from Scottish Roy vom Beutenhof
Barva: hnědá s pálením
Barva očí: hnědá
DKK: 2/2
DLK: 0/0
spondyloza: neg. (pozitivní v 10 letech)
OCD: negativní
PRA, CEA: negativní po rodičích
Vyšetření srdce: negativní
DOV: negativní 2008
Výška: 49 cm

Uchovněná / Mimo chov

Rodokmen

Úspěchy 

Výstavy

MVP Praha 28.4.2007 - VD
OV Příbram 9.7.2016 - tř. veteránů - V1, vítěz třídy
KV BCCCZ 20.8.2016 - tř. veteránů - VD3

Zkoušky

ZZO

Závody

Mistrovství Evropy Flyball Německo 2016 - 3. místo, 3. divize, tým Alea Tým snů

Verinka byla můj první vymodlený pejsek. Do dneška mám v živé paměti, jak jsem si pro ní po dlouhém čekání jeli. Verinka pro mě byla a navždy zůstane jak vzhledovým tak povahovým ideálem psa. Zvládla všechny moje začátečnické chyby a celý život mi stála po boku. Kdykoliv jsem mohla, brala jsem jí všude sebou. Byla úžasný přítel, ale také nekompromisní ochránce, jakmile se jí někdo nelíbil, nebála se to dát jasně najevo. Snášela moje šílené cestovatelské nápady, stejně tak všechno stěhování. Věnovaly jsme se společně coursingu, obranám, sportovní kynologii, obedienci, flyballu, dogfrisbee, agility, pasení.. Zkusily jsme většinu toho, co bylo možné, bohužel špatně srostlá zlomenina přední nohy v mladém věku nás navždy odsunula pouze do stavu lehce trénujících. 
Její odchod byl velmi nečekaný a velmi rychlý, pro mě až nesnesitelně bolestivý... Verinko, nikdy nezapomeneme.... 

© 2018 Chovatelská stanice Verity's Magic. Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky